Tillfälligt

Sitter just nu i min bror och hans sambos hus medans min pojkvän och bror jobbar för fullt med badrummet. Neo(brors hund) håller mig sällskap, snart går jag väl ner och hjälper hans sambo med maten tänkte jag, dom ska nämligen bjuda på mat. Och förresten, jag ska bli faster igen i mars. Min brors sambo, som vi nu är hos är gravid. Uhj, komplicerade meningar?! Men men, har iallafall gjort en header lite fort till bloggen medans jag var hos mor och far förut och lekte lite med photoshop. :) hade hoppats bilderna min bror tog på mig och pojkvännen skulle hunnit komma tills nu, men tyvärr så han dom inte det, men får fixa en bättre sedan. Är ändå någorlunda nöjd iallafall :)
Annars är det inte så mycket som hänt i veckan. Jobbat 2 dagar och ridning i måndags. Denna vecka är det dock mer som händer. Men det orkar jag inte skriva nu, jobbigt att sitta vid telefonen och skiva. Puss på er så länge :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/8-1/3181226/images/2013/pic_50fac0479606ee330c33bc6f.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3181226/images/2013/pic_50fac0579606ee3335b804e9.jpg" class="image">


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se