A good day to kill my foot

Jag och min nu genomförkylda pojkvän var ju på bio ikväll, A good day to die hard! Och den var lika bra som jag förväntat mig faktiskt! Alla die hard filmer är ju bra så varför inte denna med? :)
Nu ligger jag här i sängen och har god lust att kapa av min vänstra fot som nu i över 1 vecka har värkt och varit konstig, eller vristen närmare bestämt! Men men det är sånt man får leva med ibland, börjar bli mer eller mindre van vid att ha ont då jag alltid på ett eller flera ställen har ont......
Imorgon är det jobb som gäller! Och gissa om jag är sådär härligt övertaggad? Inte jobbat på en vecka så jag ser fram emot att jobba några timmar 11.30-15 närmare bestämt! :) nu ska jag fortsätta se lite på tv innan jag förhoppningsvis somnar, puss på er <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se