All this information?!

Ikväll har jag kollar runt på CSN inför framtida studier och vad som gäller med bidrag och lån och sånt. Dock säger detta mig inte så mycket, rena djungeln för mig. Skulle bett pappa kolla på det imorgon då vi egentligen skulle dit och äta mar med min bror och hans sambo. Dock blev det inte så då mamma varit genomförkyld, pappa börjar bli förkyld och pojkvännen är genom förkyld. Och eftersom min brors sambo snart ska ha barn, beräknat komma om 1-2 veckor så tyckte vi inte det var någon bra idé. Så får be om hjälp på måndag efter ridningen tänkte jag, så jag får koll på det där. Men men, idag har jag jobbat, 11.30-15, var lite sådär segt att komma in i ''work-mode'' när man haft ''slö-mode'' i en hel vecka. :P Men det gick super som vanligt, älskar mitt jobb! Har även 1 dag nästa vecka jag ska jobba, inte helt fel!
Och för att tillägga, jag håller snart ärligt talat på att amputera hela vänster ben! Vet i fan vad som har hänt. Förbannat ont i foten och det blir bara värre, ont och ont, men som en molnande känsla, svårt att förklara men det gör så jääää**la ont....... Och det vägrar seriöst att släppa.. Jävla skit, inte nog med det, nu har det vandrat upp i väster knä, samma smärta, inte lika stark men ändå. God lust att amputera benet i detta läge. Måste seriöst försöka få min läkare att förstå att något är fel. Man ska inte ha så ont i kroppen som jag har. En 19åring ska inte ha såna smärtor och en kropp som en 80åring(kanske överdrivet, men äldre kropp än ålder). Dom tidigare läkarna har ju sagt att det inte är något fel på mig, att jag inbillar mig.. Sure!....... Men men, nu ska jag fortsätta kolla på No strings Attached och sedan sova. Imorgon är en ny dag! Kram på er!
 
Favorite quote!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se