Årets höjdpunkt!

 
Årets stora höjdpunkt är ju såklart Göteborgs Horse Show! Och i år är det senare är vanligt då det är dubbla världscup finaler, nämligen både i Dressyr och i Hoppning! Ska bli riktigt roligt! Som vanligt spenderas dagen i Göteborg med min kompis Emma, och vi brukar åka till Göteborg runt kl 9.00 med buss ifrån Vimmerby tillsammans med andra ridklubben! Så är vi framme i Göteborg runt kl 12.00 och då spenderas det på mässan i några timmar tills själva kvälls föreställningen börjar, som brukar vara runt kl 18.00! Och runt kl 23.30-00.00 brukar bussen gå hemåt! Så lång dag, men såå värt det! :D Så vi är väl hemma i Vimmerby runt kl 3.00 på natten. Så har funderat lite på hur jag ska göra eftersom jag har mer än 1 timmes enkel bilväg hem. Och mitt i natten, så funderar på att åka hem till mamma o pappa där på natten och sova då jag antagligen lär vara rätt så trött. Så då sover jag nog där och åker sedan hem dagen efter.
 
Tänkte jag skulle bjuda på några av favorit bilderna ifrån förra årets Horse Show!

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se