Arghhhhh

Så jävla trött på min kropp nu! Min vänsterfot beslöt sig i början av veckan att balla ur totalt, gör ont när jag går och när jag är still så kommer en "våg" smärta som slår till i foten! Inte världens skönaste känsla.. Även som vanligt ont i knäna så ingen nyhet. Men inte nog med det, ikväll när pojkvännen och jag kom hem och efter jag ställt in alla matvaror så smällde det till i höften, så nu har jag även ont i vänsterhöften... Suck, så jävla trött på denna ständiga smärta i kroppen som jag hela tiden har. Bara hoppas att min läkare tar mig på allvar som dom tidigare läkarna Inte gjort! Men så kan det vara ibland. Har mer eller mindre vant mig vid att ha ständig smärta som ibland är starkare eller svagare så jag har lärt mig att hantera den så den inte får mig att gräva ner mig ännu djupare än jag redan är....

Men men sånt är livet!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se