Friday I'm in love

Fredag idag som sagt, jobbade 9.45-13 helt okej tid faktiskt ;) sedan bar det av hemåt, fixa lite och sedan hem till mamma, eller gjorde lite ärenden innan och väl hemma hos mamma så kom min bror lite efter mig! Var ett tag sedan jag träffade han och min sötaste brorson, och lagom när dom kom beställde mamma pizza så jag åkte ner till ankarsrum för att hämta pizza till oss. Resten av kvällen bestod av prat innan det var dags att bege sig hemåt. Nu ligger jag här i soffan i min underbara ziperall och har ont i smalbenet, jävla inflammation... -.- men men, dags att ladda upp inför imorgon då det är jobb igen! :D älskart!

Nu blir det gladiatorerna och vänta på att virusprogrammet ska installeras klart! :) puss på er så länge!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se