Hard work!

 
Jobbat mellan 9.45-14 idag, och även jobbat hela veckan! I måndags blev det 14-18.15, tisdags 9.45-18.15, onsdag 9.45-13 så jag är super nöjd! Ska även jobba imorgon med, 9.45-14 och jag älskart! Verkligen älskar att jobba och älskar mitt jobb! Förövrigt så börjar jag få ridabstinens så det smäller om det, var liksom 2veckor sedan jag red sist? Känns verkligen som en evighet. :(
 
Mitt humör har förövrigt börjat gå mot det bättre, vilket är skönt! Igår kväll hade pojkvännen och jag mys och pratade massa minnen. Väcker upp massa känslor på nytt om man säger så!
Nu när mitt humör har börjat gå uppåt så har min kropp gått åt andra hållet. Har världens spänningar i ryggen som vägrar släppa, ont i knäet och toppen på allt har min vrist börjat krångla. Igen! Efter typ flera år?! Kan inte minnas när jag senast hade ont i vristen utan att ha stukat den så att säga. Suck, men har snart en läkartid så får ta och ta upp det med henne då, och förhoppningsvis få slut på skiten!
 
Men men, för att liva upp stämningen lite här igen så bjuder jag på en av mina nya favorit låtar!
 
They can't do nothing to you
They can't do nothing to me
This is the life that we choose
This is the life that we lead
So throw your fists in the air
Come out, come out if you dare
Tonight we're gonna dance forever
 
It's hard to get high when you're living on the bottom
You just gotta turn it up loud when the flames get higher

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se