Home sweet home!

Nu är jag hemma hos föräldrarna medans pojkvännen är och hjälper till hos min bror och hans flickvän i huset. Skönt att vara hemma på landet igen och sippe allt stim och stojj! Ska även vara hundvakt åt illa Galaxy medans mamma och pappa åker en sväng in till stan. Så dom slipper ta med honom eftersom han blir åksjuk, lill killen. Vart jobb igår 9.45-14 och efteråt var jag slut mer eller mindre. Energin försvann och foten värkte som stryk. Men men sånt är livet! Går kvällen spenderades hos pojkvännens bror och flickvän och vi kollade på Gladiatorerna och åt pizza innan det bar av hemmåt igen och snabbt hoppa in i duschen och sova. :)
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se