Jag skulle ju inte!!

Jag som inte skulle bli sjuk sa jag ju! Ändrade planer! Igår efter jobbet mådde jag relativt bra, under jobbet hade jag lite ont i magen men inte så farlig. Men efter jag varit hemma ca 30min så fick jag fruktansvärt ont i magen och mådde så illa så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Illamåendet försvann efter ett tag men jag fortsatte ha ont i magen och började frysa nått förbannat. Jag hade min ziperall på mig och jag brukar oftast inte frysa när jag har den på mig. Plus att jag hade en filt på mig?! Så ja, jag blev sjuk! Fick även ont i halsen på kvällen så nu sitter jag här och har ont i halsen och fryser. Inte riktigt vad jag tänkt mig! :( Men men, sånt är livet ibland... Idag är jag ensam hemma, pojken är hos en kompis och hjälpar honom i lägenheten, så får se när han kommer hem. Och imorgon ska pojkvännen till min bror och hjälpa honom så jag åker hem till föräldrarna under tiden. Ska be pappa om hjälp att kolla på CSN åt mig, då jag fattar noll. Sedan har mamma bestämt att jag ska köra slut på lillskiten då han går henne på nerverna nu när hon är genomförkyld. Han är ett litet energiknippe, och när mamma är förkyld så är hon verkligen riktigt förkyld. Så ja, jag ska ta hand om lillskiten då och se till så han sover gott ett tag framöver! ;)
 
Nae nu ska jag ta mig ett äpple och komma på vad fasen jag ska göra?! Inget bra på tvn och ingen ork att göra något. Ska bara ligga här i soffan, hålla mig varm och hoppas förkylningen går över någon gång..
 
Galaxy, mamma o pappas nya valp. Lillskiten som jag ska ta hand om. ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se