My life is like one big roller coster

Här snackar vi humörsvägningar om något. Från att gå från att vara glad lycklig och förälskad i livet till att på en sekund vända och bli bitter, ledsen, orolig och känna sig värdelös. Ja så har dom senaste dagarna sett ut, känns som om saker och ting har tagit en vända till det sämre och jag vet inte varför. Tidigare har det räckt med en sömntablett så jag kan somna och sova hela natten. Nu måste jag även ta ångest dämpade för att kunna somna, och vill helst inte ta dessa för ofta då dom kan bli beroende framkallande. Ja, men vad ska man göra?
 
Men men, hela förra veckan så jobbade jag, och denna vecka skulle jag egentligen bara jobbat tisdag, onsdag. Men blev in ringd igår då dom frågade om jag kunde jobba 14-18.15, så ingen ridning för mig igår då. Idag blev det jobba heldag, 9.45.-18.15. Imorron blir det kort dag. 9.45-13. Och nu blir det jobb även torsdag fredag 9.45-14, kanske längre, båda dagarna. Och jag är super nöjd över det! Älskar mitt jobb och älskar att tjäna pengar! Så på den sidan så ser livet riktigt ljust ut vilket är skönt!
 
Imorgon efter jobbet ska jag vara hundvakt, mamma ska till läkaren så jag ska ta hand om nya valpen som dom var och hämtade idag faktiskt! En korthårig collie kille vid namn Galaxy! Har bara sett en bild på han och han ser super söt ut! Men imorgon får jag se honom och det ska blir spännande! Sedan resten av veckan är oplanerad förutom jobb då samt söndag då vi ska fira svärmor som fyller år idag. :)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se