Nya köket!

Kom på att jag faktiskt glömt att visa hur vårat nya kök blev efter renoveringen! Så tänkte att jag skulle visa några bilder nu så ni får se! Renoveringen tog för lång tid enligt mig, men jag är sån om det ska göras om ska det blir klart Nu, Direkt! ;) Pojkvännen gjorde det mesta såklart! Jag hjälpte till med lite små saker, som t.ex när vi kaklade. Men vad tycker ni? Rejäl skillnad va? ;)
 
Riktigt nöjd måste jag säga att jag blev! Pojkvännen med! Mycket ljusare och större känns vårat lilla kök!
Bänkskivan: Special beställd ifrån Ikea, Valnötsfärgad, ljus
Kakel: Materialmännen(?)
Fläkten: Begagnad ifrån Blocket, oanvänd.
Luckor: Dom gamla, nerslipade och ommålade.
Diskho: Ikea
Handtagen: Ikea.
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se