Panik uppvaknande delux!

Ja, att drömma att man ska färga håret blont och det blir allt annat än blont. Utan helt enkelt spygrönt?! Och trots att jag la i massa massa slingor så blev det ändå bara spygrönt i massa olika färger? Snacka om att jag fick panik när jag vaknade i morse. Var tvungen att rusa till närmaste spegel för att se om det verkligen var sant eller inte. Som tur var så var det bara en dröm! Vilket var riktigt skönt faktiskt! Aldrig varit så lättad i hela mitt liv kan jag säga.
Typ liknande denna färg hade jag i drömmen? Kanske Iiinte riktigt min färg! :O Eller? ;)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se