Påväg mot bättre tider!

Ja, äntligen börjar det se ljust ut på min sida. Illamåendet har lagt sig och har bara lite ont i magen och har idag ätit 2rostade mackor, en mugg yoghurt och fått behålla det! Börjar jag blir frisk kanske? Men än tänker jag inte ropa Hej! Det brukar kunna vända på en femöring! Idag har jag tänkt att ta tag i lägenheten som ser ut som hej kom och hjälp mig. Inte så att jag ska damma och hålla på. Men bädda rent, sätta på tvätt, dammsuga och plocka ordning så det blir lite ordning här hemma någon gång! :) Sedan måste vi även storhandla. Suck! Men mat behövs så har väl inget val antar jag? Suck!
 
Nae nu ska jag fortsätta ta det lite lugnt efter frukosten och innan jag drar igång med lägenheten! :)
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se