Sunday!

Dagen har spenderats hemma hos mamma och pappa närmare hela dagen så pojkvännen hjälpt min bror i huset. Så nu fick jag även lite mera hjälp av pappa ang CSN och pappa och jag var även ute och gick med alla hundarna en sväng. :) jag tog Arrak och Galaxy, och pappa tog Aslan och Pumba. Och måste verkligen se till så att mamma tränar Galaxy till att gå i koppel, visst han är valp men man måste börja lära dom någonstans. :) Min bror och hans sambo bjöd på mat innan vi åkte hem till mamma och pappa igen för att hämta sågspån och min efterlängtade systemis! Mamma har lånat den sedan oktober typ?! :O Så idag fick jag iallafall tillbaka den ;) Väl hemma så bytte jag direkt åt råttorna, så nu har dom ny och fräsch sågspån i buren igen. :) såg även att jag måste köpa en ny vattenflaska då dom mer eller mindre gnagat bort nästan att plast runt? (Se bild) men men, nu ska jag fortsätta glo på film och sedan bli det att sova. Imorgon är det jobb mellan 15-18 som gäller, så ingen ridning för mig :( men pengar behövs och jag älskar mitt jobb så! :) Bara hoppas att inte min förkylning blir värre?! Ont i halsen räcker gott och väl! :(


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se