Torsdag Redan?!

Vart försvann veckan? Det är redan torsdag? Känns som om det var måndag nyss. Men men idag var tänkt att vara en lugn dag, bara sitta hemma eftersom jag inte hade annat planerat men planerna ändrades då mormor ringde runt 12 och frågade om vi kunde handla åt henne ikväll, men jag sa att vi lika gärna kunde åka på en gång då jag ändå hade bilen hemma. Så körde henne till Willys så hon fick handla, och efteråt bjöd hon och morfar på fika så jag satt där till för ungefär en timme sedan. Riktigt trevligt! :)
 
Nu för resten av kvällen består av matlagning, tänkte laga lite ''fest'' mat. Haha nej men det blir kyckling i ugn som legat i marinad under dagen, klyftpotatis, kall sås och sallad. Kommer nog bli toppen tror jag! :D Efter det står dusch och så ska jag och pojken till en arbetskompis som sålde några drakar som han var intresserad av, så han skulle kolla på dom. Imorgon består dagen av jobb, i alla fall mellan 9.45-15 vilket jag älskar! Sedan helgen vet jag inte riktigt vad det blir, ev att åka hem till föräldrarna och äta, och pojken skulle ev hjälpa min bror i huset. Men får se hur det blir. Kram på er så länge!
 
Bjuder på en ''gammal'' bild på Arrak, Pumba(i famnen), Aslan och Mischa <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se