Underbar lördag!

Igår var vi som sagt tidigare på Elmia i Jönköping. Var där med bästa pojken och vi åkte hemifrån runt 9, samt stannade i verkebäck för att hämta en släpkärra och sedan i Eksjö för att gå in på Dollarstore åt min bror och köpa några tavlor. Väl framme vid Elmia så fick vi gå en bit då vi hade släpkärra med och inte ville trängas med alla dessa bilar. Och innan detta satt vi i bilkö i kanske 10min innan vi ens kommit in i själva Jönköping. Kul värre! Sedan fick vi även stå ungefär 15min utanför och vänta på att komma in och köpa biljett. Jätte kul när det blåste svin kallt!
 
Inne var det riktigt rörigt, som förra året. Mycket folk, vet inte vart man ska gå, och så missar man ändå hälften. Men hittade i alla fall mina drömbilar som jag mer än gärna tagit med mig hem. Dock så gick det inte. Suck. Bättre lycka nästa gång kanske? ;) Vi gick runt i dessa olika hallar ungefär fram tills halv 3-3, och vi kom fram runt halv 12. Så blev en lång dag trots allt! Hittade även två fina plagg! Ett linne där det är ett Jack Daniels märke på eller hur man ska förklara. Sedan världens snyggaste tjocktröja där det står ''Fuck you I drive Volvo'' bak! Kärleeek<3
Vackra tröjan! ;)
 
Efter Elmia begav vi oss till min bror i Mullsjö då vi skulle hämta ett bort och stolar till min andra bror här hemma. Så väl där blev vi bjudna på god mat. Eller ja, min brors uppdelning var att han diska så stekte jag kycklingen. ;) Men helt okej ändå. Han hade även besök av en gammal barndomsvän som jag även känner, och hans flickvän var med samt min pojk då såklart. Så det var riktigt trevligt. Innan vi gjorde mat följde jag med min bror till en av hans arbetskamrater för att hämta en borrmaskin, samt att vi även handlade lite till maten. Plus att vi hämtade vi brorson så jag fick träffa honom igen. Sötaste skitungen! :D
Maten blev riktigt lyckad! Ris och kycklinggryta. Riktigt gott faktiskt! :) Sedan åkte vi iväg tills hans ex för att hämta bordet och stolarna och efter det begav vi oss hemåt, klockan var då runt 7. Så vi var väl hemma runt halv 11 någonting efter att vi även lämnat bordet och stolarna hos min andra bror.
 
Riktigt trevlig dag måste jag säga! Lyckad på många sätt för min del, pojken håller inte riktigt med. ;) Tihi.
Var även riktigt härligt att träffa min bror igen som jag inte träffas så ofta och även att vi fick lite ''egen tid'' och kunde prata lite i bilen.
 
Nae, nu ska jag fortsätta dampa sönder på skit programmet GIMP som inte tillåter mig att öppna bilderna jag tog igår inne på mässan. Hann redigera 2 innan skiten la av. Måste installera Photoshop CS6 som jag fick av min bror snart. Så bilderna ifrån Elmia får dröja ett tag. Måste klippa och fixa lite innan dom visas. Samt även minska storleken så kvalitén behålls! :)
Bror min och hans son på bilderna. :)
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)
Skrivet av Anonym

Vart köpte du tröjan

Svar: Den köptes på Elmia 2013 :)
Jonna Nilsson

2015-04-07 ♥ 14:57:22

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se