Borde va förbjudet?!

Det borde egentligen vara förbjudet att sitta ner på lunchen? Har iallafall jobbat sedan 11 och nu är det 10mim kvar på min 30min lunch. Sedan är det dags att börja jobba igen innan min 15min rast och sedan jobba fram till 18. Helt okej! Inte jobbat på ett bra tag så det är skojj! Dock lite segt att komma in i rutinerna igen men det går ändå!
Ikväll efter jobbet blir det iallafall pizza och bio med världens bästa, fast 6 blir det att se. Som jag längtat! Älskar dessa filmer! Nae nu ska jag slöa lite innan allvaret drar igång igen :p


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se