Då va denna saga slut!

Ja, ligger nu i sängen efter att ha haft en super trevlig kväll med underbara vänner! Trots den förbannade huvudvärken så har kvällen varit riktigt rolig. Faktiskt riktigt underhållande att se hur alkohol ändrar människors beteenden, att dom slappnar av mer och vågar bjuda på sig själva. (Om ni inte visste sedan tidigare är jag nykterist, alltså dricker jag ingen alkohol) Men men, nu ska jag sova och få vara utan huvudvärken ett tag innan den kommer tillbaka, som vanligt. :( men förhoppningsvis blir det ändring på detta näst, ev näst nästa vecka då jag är till 99% säker på att det är spänningshuvudvärk pga mitt synfel som jag har och har haft några år. Men sånt är livet inland. Puss o kram snuttebarn nu ska jag sova! :)

Bjuder på en bild på 4 av dom fina tjejerna som förgyllde min kväll


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se