Duktig flicka!

Gjort att på dagens att göra lista, städat, justerat glasögonen, köpt kattsand, satt på tvätt. Känner mig riktigt duktig, pojken och jag satt förut på altan i solen och åt pizza och bara gjorde ingenting. Nu har jag precis kommit ur duschen och nu väntar filmmys och imorgon åker vi till Hjorted och stannar där hela helgen. Pojken ska hjälpa bror att brädklä kåken på baksidan, så jag stannar hemma hos mor o far och så kommer vi antagligen sova där också. Blir nog jobbigt att sova hos min bror då dom har en liten pojk som inte är så gammal. Katterna kommer även att få följa med så får vi se hur dom reagerar på att få testa på att va ute lite. :) nae nu är filmen igång så dags att lägga ner telefonen. :)

https://cdn3.cdnme.se/3181226/6-3/pic_5196778ce087c3411845e206.jpg">https://cdn2.cdnme.se/3181226/6-3/pic_5196778ce087c3411845e206.jpg" class="image">


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se