Gotta keep myself calm but the truth is you're gone

Valborg, 1 maj. Har inte riktigt förstått mig på varför detta ska firas? Att det ska vara vår ute?(just nu är det verkligen vår men men) Känns mer som att Valborg är en ursäkt för att man ska få kunna supa och sedan ligga bakfulla halva dagen? Men men min åsikt i alla fall. Alla kan vi inte tycka samma. ;)
 
Dagen har i alla fall spenderats hemma hos mina föräldrar då pojken är i Linköping med någon jobbarkompis och kollar på rally så vet inte riktigt när han kommer hem. Själv kom jag hit runt halv 12 och vi har både hunnit med att fika, gått en sväng på ängen med dom små, klippt klorna på katten samt dom små, ätit potatisgratäng och lövbiff, efterrätt blev glass och även borstat katten. Snart blir det att äta fruktsallad. Hej tjockis dag! :D Hehe.
Men jag tror nog grannarna trodde vi hade ihjäl Galaxy förut när vi klippte klorna? Han är så fruktansvärt rädd om sina tassar och att klippa klorna verkligen hatar han! Så jag fick försöka hålla fast 13kg klumpen medans mamma klippte. Var tvungen att hålla igen munnen på han för att han inte skulle låta så mycket samt att han inte skulle bitas då han var riktigt förbannad. Vi bråkade väl ungefär kanske 15-20min och den sista framtassen vi klippte kunde jag faktiskt hålla väldigt lös om munnen och han låg och protesterade absolut ingenting. Så han blev nog trött för han sov ganska gott i mitt knä sedan efteråt, och även när vi åt mat. Plutten <3
 
Får väl se när jag åker iväg hemåt, har ingen brådska känns det som då jag inte vet vart pojken är, inte fått något svar när jag smsat, så får väl se när han hör av sig senare. Snart blir det i alla fall att äta fruktsallad som sagt. Inte 4.2kg som mamma lyckades göra en annan gång, x) Ja, jag retar henne fortfarande för det då mamma och pappa hade fruktsallad för en hel vecka efter det nästan. ;)
En ilsken Galaxy fick tag i mig några gånger.
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se