I don't want to grow up

Just nu hatar jag allt som har att göra med att vara vuxen, pengar, ja det mesta! Jag vill inte vara vuxen! Jag vill vara liten igen! Där man slapp all stress och oro som nu fyller mitt huvud. Jag vill bli liten igen!! Nu!! Jag hatar verkligen mitt liv förtillfället! Eller inte just mitt liv men att vara arbetslös och utan pengar när oväntade utgifter hoppar fram bakom häcken på stigen man går på. Såna oväntade utgifter som jag visste skulle komma i framtiden men inte nu, utgifter som är behövliga, saker blir ju inte bättre. Det jag pratar om just nu är min spänningshuvudvärk jag haft i ungefär en månad, som blir värre på kvällen och speciellt om jag sitter vid datan eller håller på med mobilen för länge. Risken är nästan 99% att jag behöver ha glasögon. Hade tidigare glasögon mellan 5-7 men slutade med det då jag var grotesk i dom(ansåg jag) dumt känner jag nu då synen säkert inte blivit bättre. Men men, nu har jag iallafall blivit "vuxen" och insett vad som är bäst. Tyvärr... Har ju faktiskt ett brytningsfel om jag inte minna fel. Suck. Men förhoppningsvis kan jag lösa detta problem på något sätt och förhoppningsvis kommer jag plugga i höst och då kommer jag ansöka om studiemedel/lån. Men men only the future will tell.

Känns som om jag skulle lyssnat på alla som sa förr att "ta vara på tiden när du är liten och ung, snart blir du äldre och längtar tillbaka till dom unga åren" :( usch vill inte mer känner jag just nu! Vill slippa all jävla stress och oro som just nu består av pengar. Jävla äckel pengar!


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se