I'm bulletproof

Usch vad jag inte gillar att vara förkyld... :( orkar inget, näsan rinner och kliar och jag nyser som besatt från och till. Inte nog med det så är jag sugen på något, men vetifan vad. Så just nu sitter jag i soffan och äter russin?! Men men, imorgon är det lördag och tanken är att jag ska försöka städa lägenheten om inte kroppen säger ifrån och på söndag är det lokaltävling! Ser fram emot det och hoppas jag kan hålla mina nerver i styr och rider som jag ska. Så det inte slutar som dom 2 tidigare gångerna jag tävlar lokalt. Glömmer bort hur jag ska rida så det slutar med att jag flyger över hindret medans hästen står på andra sidan och undrar vafan jag gör på backen. X)

Btw, var hos rehab idag och min framtid ser ljus ut. Han trodde att jag skulle kunna lära mig att slappna av i nacke och rygg så jag slipper verken. Samt att verken i vrister och knän skulle bli bättre. Så nu får vi se hur länge det tar innan jag blir bra, men han hade iallafall hopp om mig så det är skönt. :)

Bjuder på en bild på Cito o mig ifrån förra våren <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se