Panik attack!

Varning! Ingen trevlig bild längre ner!
Fick en rejäl panik attack när jag skulle gå på toaletten hemma hos mamma och pappa. Han lagom gå in på toaletten skulle precis lyfta upp toalocket och på väggen satt världens äckligaste vidrigaste snuskigaste källardpindel!!! Flög ut från toaletten och mamma undrade vad fan det var med mig. Sa åt henne och när hon öppnade toalettdörren för att se om hon såg spindeln såg jag bakom spegeln som är rakt innanför tre vidriga ben som stack fram!! Det var alltså 2!!!!! Vidriga spindlar på toaletten!! Det kröp på hela mig och kunde inte låta bli att hoppa omkring och kunde inte stå still! Spindlar är min största fobi och jag hatar dom! Även mamma är livrädd för spindlar så vi stod där båda två och väntade på att pappa skulle komma hem. Det var dom längsta 15 minuterna någonsin! Men när han kom hem så slängde han dom i toaletten och det problemet var löst!
Men mamma och jag kollade noga var gång vi skulle in på toaletten :p


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se