The blind side

Nu ligger jag äntligen i sängen efter en lång dag! Först vakna vid 8, duscha, göra iordning sig, fixa åt katterna och plocka ihop lite saker sedan runt 11 bar det iväg till jobbet, jobba 11.30-15.00 sedan ta bussen till mor o far, äta, fika, gå med hundarna på ängen, tjocka chips och sedan fastnade vi framför en grymt bra film som jag verkligen trodde bara skulle vara skit. Nämligen "The blind side" helt klart en film alla borde se! Så grymt fin och bra verkligen! Nu ligger jag iallafall äntligen i sängen med min älskling nr2, nämligen min hund. Pojken har varit hos min bror hela dagen och jobbat och eftersom hans flickvän och barn sover hos hennes föräldrar sover pojken då hos min bror över natten. :)
Imorgon åker jag, mor och far till farmor o farfar med dom 2långbenta pojkarna och släpper dom i skogen och sedan fikar vi även där. Får se vad som händer sedan eftersom jag inte vet när pojken är klar. Så sånt som märks. :)

Ps; för er som undrar om katterna. Pojkens föräldrar åker och kollar till dom och ger dom mat, både ikväll och imorgon förmiddag.

Puss o god natt <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se