Watch out!

Herregud vad hoppträningen gick bra ikväll! Han avvek dock på ett oranget plank som han tyckte var lite läskigt. Dock får jag ta på mig det, hade honom inte riktigt mitt mellan skänklarna och tappade höger bog vilket resulterade i att han smet åt det hållet. Dom andra gångerna gick det super fint trots att det var lite konstigt trots allt. Vi avslutade kvällen med att först hoppa en liten bana på 80cm, gick super och sedan hoppade vi en gång till, denna gång var hinderhöjden mellan 100-110cm och vi skulle rida omhoppning.
Jag som fortfarande är lite osäker i hoppningen satsade inte fullt ut mot vad jag kunde gjort om jag varit säker. Men riktigt nöjd ändå! Så nu taggar jag verkligen lokaltävlingen på söndag! Blir 90cm clear round, och det räcker bra för mig då mina tävlingsnerver inte håller ihop när det går över klubb nivå :p

Lillpojken på sina 175cm :)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se