Känslan är obeskrivlig!

Att vara mamma, har fortfarande inte riktigt förstått det till 100%, men det är en sån underbar känsla att det inte går att beskriva! 
Imorgon kväll vid 21.13 har jag varit mamma i en hel vecka! Fatta en vecka! Jag och min pojkvän har varit föräldrar i en hel vecka, sjukt otroligt! Älskar det verkligen, nu har man inte sig själv att tänka på längre utan en till liten individ! 
Idag har vi iallafall varit på första BVC mötet som gick bra, han hade gått ner 20gr sedan i måndags men helt normalt ändå sa hon så det är skönt! Men skulle ändå inte låta det gå mer än 3 timmar( normala fall 4timmar) sedan skulle jag ta en dag, imorgon fredag, där han äter var eller varannan timme lite korta stunder. 
Hann inte med så mycket mera då hon låg efter i sitt schema så nästa vecka skulle vi ta och gå igenom allting mera noga. 

Älskade trollunge! Att man kan älska en individ sååååååå mycket!!! 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se