Inte alls pigg....

Känns som om jag skulle kunna sova i evigheter trots att jag inte gjort något speciellt i helgen, bara pluggar typ?! 
Men i fredagskväll var vi iallafall hos några kompisar och kollade på film, kickin it old school blev det och riktigt roligt. Sett den tidigare, eller vissa delar, aldrig sett hela. På kvällen när vi kom hem fick jag ju som sagt så jäääla ont i magen och på lördagen låg jag mestadels i soffan bara, läste lite gjorde jag också. På kvällen blev vi bort bjudna till samma kompisar som vi var hos dagen innan. Bjöd på jätte god äppelpaj. Dock kunde jag inte äta så jätte mycket då jag fick sån jävla halsbränna.... :/ lugnade som tur var ner sig efter ett tag och efteråt såg vi på film, denna gång the lone ranger. Haha snacka om fantasi film. Riktigt rolig men lite långdragen dock. På söndagen blev likadan som lördagen, soffläge hela dagen samt att jag gjorde om provet jag inte klarade första gången, men nu så klarade jag det! Vilket känns riktigt skönt! 

På dagens schema står plugg och snart är det även dags för sista föräldragruppen. Ingen vidare lust att gå men tycker det är intressant faktiskt, känner mig lite säkrare efteråt faktiskt. :) 
Nae, dags att ta på sig lite vettiga kläder och sedan dags att dra iväg. 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se