Pluggväder

Idag är ett riktigt pluggväder och det passar bra då jag har mycket plugg att stå i, har skrivit mitt inlägg till gruppdiskussionen till kriminologin där deadlinen är imorron så det är skönt att inte för en gångs skull vara ute i sista sekund. Var jämt det på gymnasiet och även högstadiet. Hihi..  Det enda som återstår är att skriva en kommentar om någon annans inlägg, men det går ju fort så. :) Det som återstår nu är att läsa 2 föreläsningar i rättspsykologin, en från förra veckan och denna veckans samt att läsa 2 kapitel som föreläsningarna handlar om. Men det är inte något som tar några speciella tider så det är skönt. :)
Sedan måste jag även läsa lite till omprovet jag ska göra eftersom jag inte klarade första delprovet. Sista dagen jag har chansen att göra detta prov är på söndag för på måndag morgon försvinner det så har tänkt att göra det i helgen, eller lördag rättare sagt. :) Men men får se kanske gör det tidigare också det vet man aldrig. Har ju inget annat planerat denna vecka än bara plugg och slödagar så! ;D Förutom imorgon då jag ska till Rehab kom jag på xP
Nae nu är det dags  att sätta igång och läsa lite sedan blir det dags att göra mat tills pojken kommer hem runt halv 5, får se om han är på bättre humör idag än han var igår när han kommer hem. Så vi får se hur det går med framtiden planer, men förhoppningsvis går det som tänkt och att det går åt vårat håll. Men detta får vara en hemlighet så länge! :)
Puss på er så länge. Bjuder på en låt för att ljusa upp i höstvädret lite! <3
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se