Work.

Ikväll är det jobb som gäller! Eller ja, inventering i alla fall som jag lovat hjälpa till på. Hoppas jag orkar med det då jag oftast är helt slut på kvällarna trots att jag knappt gör något om dagarna mer än gör mat och pluggar typ. Men förhoppningsvis har jag fått en lätt uppgift och jag kommer ha en stol att sitta på då jag inte klarar av att stå en längre tid. Förhoppningsvis klarar jag av det.
Var även hos barnmorskan idag och allting såg bra ut så det är skönt! Hon konstaterade att lillen låg väldigt rakt upp, alltså inte så mycket utåt på sidorna. Hon frågade då om det var jobbigt för mig att sitta och det är det. Måste hela tiden sitta rakt, gärna lite bakåtlutad, annars måste jag halvligga eller ligga för att inte få ont vilket jag får om jag sitter.
Hon trodde i alla fall inte att jag hade en stor bebis som diagrammet tydde på då jag låg precis innan det övre sträcket. Låg jag över det övre sträcket nästa vecka då jag ska tillbaka så trodde hon det även kunde bero på mycket fostervatten. Så vi får se då helt enkelt. Förhoppningsvis ''sprider'' den lille ut sig lite åt sidorna med för början bli riktigt jobbigt att sitta och bättre lär det väl inte bli kan jag tänka mig. :P

Igår var det endast en månad kvar tills att det är beräknat att den lille kommer. (Beräknat 21 november) Så får se när lillen kommer om det blir innan, vilket jag inte tror, eller om det dröjer några dagar vilket det kan göra. (Normalt 2veckor)
V. 36(35+3) igår då bilden är tagen. <3
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se