Andaaas

Sitter just nu på mödravården och har föräldragrupp, paus just nu, och vi går igenom lite avslappningsövningar och vad man ska tänka på vid förlossningen.  Vi har även gått igenom lite smärtlindring men det blir det mera om på torsdag då vi ska till förlossningen. 
Vi har just nu gått igenom lite avslappningsövningar och jag tackar Gud för att jag börjat på rehab. För där har jag verkligen lärt mig att slappna av och finna en låg tyngdpunkt, vilket man ska ha under förlossningen. Även detta med att andas och sjunka neråt gjorde jag idag hos min sjukgymnast och det känns som om jag kommer ha mycket hjälp utav det faktiskt. Vilket är skönt. 
Nae, nu börjar det snart igen så bäst att lägga ifrån sig telefonen. Tihi. Sedan blir det hem, göra mat och även plugga! Fullt ös medvetslös! Men kommer bli lugnare när jag lämnat in denna uppgift som skulle varit gjord till i onsdags. Men eftersom jag fick mina böcker i tisdags, skulle läsa typ 10sidor, så fick jag en hemuppgift. Så när den är klar kommer det inte bli lika stressigt med pluggandet. :) 
 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se