Blä för att åka buss!

Ja, nu sitter jag på bussen som snart bär iväg hem till hjorted, mamma och pappa är som sagt påväg till Öland nu och dom åkte hemifrån innan 7 imorse så hundarna har varit ensamma ett tag och detta är den bästa bussen att ta, den andra går inte förens halv 1 typ plus att det är byte på den vilket kan resultera i att jag fastnar i ankarsrum eftersom chaufförerna ibland(oftast) inte väntar på varandra....
Egentligen hatar jag verkligen att åka buss, segt tråkigt plus att jag får ont i ryggen av dom förbannade sätena. Men pojkvännen kommer ikväll och för att slippa ha 2 bilar i hjorted, plus att det kostar med bensin!! Så fick jag ta en buss. Men men, får väl överleva, har nu inget val då bussen redan åkt iväg och är snart uppe vid speedwaybanan. Well well.


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se