Fest

Dagen började med att klockan ringde vid 9.00 så det var bara att gå upp, äta frukost och sminka sig lite, och vid lite innan 10 var vi påväg ut genom dörren för att åka på BarnBasar, loppis med massa barnkläder. Vi hittade inte så jätte mycket men lite hittade vi i alla fall. Var även så fruktansvärt mycket folk så svårt att kunna se vad som fanns. Men jag är nöjd med det vi hittade. Speciellt nöjd är jag över en grå liten body jag hittade med en elefant på! Såååå fruktansvärt söt! :D
Hittade även lite byxor, 2bodys utöver den med elefanten, en pyjamas och en overall. Allt i lite olika storlekar. :)
Känns att det är nära nu, idag är det nämligen bara 2månader kvar tills det är beräknat att lillskrutten ska komma! :D <3
 
Efter vi varit där på loppisen så åkte vi till Maxi och hämtade ut festbufén som mamma beställt till den lilla kalaset hon hade idag. Då det kom 3st som vi brukar bo med på hundträffarna. Riktigt trevligt då vi träffas typ en gång om året och igår kunde ju pojken och jag inte följa med på hundträffen pga ont om pengar. Så det var riktigt trevligt att träffas igen. Mamma hade bjudit hem dom då hon fyller år om lite mer än en månad så därför festade vi till det lite med festbufé sen bakade jag en choklad tårta som jag tänkte lägga ut receptet på imorgon. :)
Orkar dock inte skriva så mycket mera just nu för tillfället, ont i ryggen och trött som en gris så ska borsta tänderna och sedan hoppa i säng tänkte jag.
Imorgon är det plugg som gäller för hela slanten, eller plugg och plugg, läsning rättare sagt. Sedan måste jag ta och fixa en ny heder bild. Tog några bilder ikväll men värdelöst att försöka ta själv genom att ställa kameran på 12s. Får be pojken om hjälp någon dag samt att hitta någon fin bakgrund ute. Tihi. :)
 
 
 
Festbufén ifrån ICA Maxi. (Mobilbild)
Tårtan jag bakade(mobilbild)

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se