Flitig tjej!

Fy vad jag har varit duktig idag! Sov dock fram till halv 12 vilket var ruskigt skönt men efter frukosten så drog jag igång med den där fruktansvärda garderoben som tog några timmar att sortera, men nu är den iordning och sorterad efter leggings, t-shirts, linnen, ja ni förstår :) 
Fick iallafall ihop en påse till busfrö och sedan en påse med kläder som jag slängt! 

Tänkte jag skulle ta och visa några favoriter ut garderoben! :) 





Efter att jag sorterat garderoben så tog jag tag och först bytte sängkläder och sedan bytte jag gardiner i vardagsrummet, och jag personligen tyckte det blev super fint! :) 
Efter detta kom jag på att jag var hungrig så då var det dags att ta och äta lite, blev som igår färdigmat som bara värms i mikron, när pojken ändå inte är hemma har man ingen större lust att ställa sig och göra mat. 
Nu ligger jag i soffan och ska fortsätta ligga här och inte göra ett skit rent ut sagt! ;) Ja, plugga lite förstås måste jag göra, annars tänker jag inte göra något förutom att även duscha sedan ikväll, så otroligt mysigt att lägga sig ny duschad i en ny bäddad säng. Tihi. Nae, nu får jag nog ta fram boken och läsa lite innan huvudet slappnar av för mycket. ;) 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se