Fredasmys, all alone

Ja, sitter här i soffan i min ensamhet och blir bara tjockare och tjockare, skyndar på det lite genom att äta dill chips som jag varit fruktansvärt sugen på ett tag nu. Och tro det eller ej kollar jag frivilligt på fotboll! Man måste ju faktiskt egentligen kolla när Sverige spelar, trots att det ser fånigt ut att jaga en liten jävla boll. ;)
Pojken är iväg hos någon kompis så får se när han kommer tillbaka hem, blir väl förhoppningsvis inte alldeles för sen iallafall.
Imorgon åker jag ännu en gång hem till föräldrarna, men ska nu vara hundvakt över helgen då dom är på Öland med några bekanta. Pojken ska såklart också vara där men kommer inte förens på kvällen då han har lite att göra på dagen, men det passar bra för jag hade tänkt passa på att plugga lite under tiden ;)


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se