Känns att man lever!

Ja, det känns verkligen att man lever på kvällarna nu när man är gravid. Ont i ryggen och trött som stryk!! Jag blir till och ned andfådd när jag lägger mig i sängen. Härligt! Foglossningen börjar även bli värre, känner nu av det var dag och det gör riktigt ont i ryggen och bäckenet/höfterna. Och även nu när lillen lagt sig till rätta, det vill säga huvudet neråt så känner jag som stickningar och som små elektriska stötar i bäckenet, riktigt obehagligt men vanligt så så kan det vara ibland. :) 
Idag har även pojken skrivit på faderskapet så nu är han juridiskt sätt far till barnet :p men det visste vi ju sedan tidigare att han var far. :) <3 
Även gjort ultraljud idag för att kolla så att lillen växer där inne, samt även att vi nu vet könet. ;) och den lille mår bra och är större än normalt för tiden så det är skönt att det är på det sättet faktiskt. :) <3 
Längtar bara mer och mer nu! <3 
Imorgon ska jag inte göra ett skit förutom att plugga faktiskt, behöver göra det och ingen lust att göra annat än att ligga/sitta i soffan så ;) 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se