Kläd översvämning!

Ja det kan man verkligen säga! 


Garderoben håller verkligen på att svämma över av kläder! Så imorgon tänkte jag ta tag i garderoben och rensa ut ordentligt kläder som ska kastas och sedan kläder som jag tänkte ge till butiken busfrö här i stan. Där dom säljer kläderna(dom som finns intresse av) och sedan får man en liten summa av det priset dom säljer det för. Dom kläder dom inte säljer skänker dom sedan till röda korsett. Ett lätt och bra sätt att bli av med kläder man inte använder. Sedan att man får en liten slant är ju inte heller fel. 
Dock får man bara lämna en påse i månaden. 
För just nu har jag ruskigt mycket kläder som jag inte använder och som jag antagligen inte heller kommer att använda så. 
Har även några par skor som jag inte använder som jag inte heller använder så nu ska vi bli av med lite skit tänkte jag! :) 

Förövrigt tal om mycket kläder, igår fick jag hem mamma kläderna jag beställt, detta är ju kläder som faktiskt behövs så det gör inte så mycket. ;) 
Sedan efter jobbet idag köpte jag världens absolut gosigaste tröja! En varm, gosig stickad tröja som kommer bli perfekt nu när det börjar bli kallare och jag inte kan stänga jackan när magen växer. ;) 

149kr på H&M, och jag lovar, den mysigaste tröjan ever!! 

Sedan hittade jag även ett par nya skor inne på DinSko. Ett par låga kängor(har blivit helt förälskad i kängor, så grymt snyggt både till fest och vardag!) 
Har ett par höga kängor som jag älskar, men dom börjar bli slitna så. 

299kr på DinSko. Visst är dom snygga! ;) 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se