Måste ladda batterierna tror jag

Ja, mina egna batterier, energi nivån är verkligen på noll, så mycket jag borde göra egentligen, som att städa och läsa några kapitel i rättspsykologi boken. Men jag har trots allt satt på en tvätt idag, samt även varit på rehab och hos läkaren. Så ja, jag får vara trött tycker jag. Men imorgon får jag iallafall ta tag i läsningen och sätta på ytterligare en tvätt. Städa får jag göra om orken räcker till. 
På lördag är det faktiskt jobb som gäller, sedan är det bara att slöa som gäller, läsa lite också gäller väl med. 
Åhh, hittade förresten världens gosigaste små tofflor på tgr för bara 40kr! Helt underbart mysiga är dom! 

Nae, nu ska jag fortsätta slöa i soffan och kolla på lyxfällan och vänta på pojken som väl förhoppningsvis inte blir allt för sen ikväll, han lägger nämligen golv hos sin mormor och morfar så vi får se när han kommer hem. 
Och den lille där inne i magen är pigg och sparkas, peppar peppar ta i trä, så sparkas det bara på dagarna och ännu inget på nätterna, visst fram till 11-12 kan det sparkas ibland men det är underbart! <3 älskar känslan, älskar skrutten och älskar att vi snart blir en familj på riktigt <3 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se