Nya blogg.se appen!

Måste bara säga att jag älskar nya blogg.se appen! Här har dom verkligen satsat på att förenkla bloggandet något enormt, man kan göra snyggare inlägg men bilder mitt i texten istället för längst ned, samt att man kan skriva med tjocka bokstäver, kursiva och även understrukna. Man kan även ändra vart på sidan man vill ha texten, till vänster, höger eller centrerad. Underlättar riktigt mycket då jag ofta bloggar ifrån mobilen och förr blev ju inläggen riktigt tråkiga, men inte nu! Så grymt jobbat blogg.se! 


Inte nog med nya funktionerna när man skriver, nu kan man även göra schemalagda inlägg och man kan även se arkivet man har. Så man ser dom som ligger i utkastet, dom som är schemalagda samt dom som är publicerade. Man kan även enkelt byta blogg om man har 2st bloggar registrerade på samma hotmail. Även statistiken ser man nu enklare! 

Så ännu en gång, älskar verkligen nya appen! Den är grym! :D 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se