Ret *hosthosthosthost* hosta.......

Blir verkligen dum i huvudet snart! Igårkväll så bröt rethostan ifrån helvetet ut! Så vaknade inatt runt 4 och bara hostade och hostade och hostade. Så någon sömn har det väl inte blivit riktigt.... Jo lite till en början i alla fall. Men den här förbannade rethostan har hållt i sig idag och har inte gjort annat än att hostat idag. Så börjar få lite träningsverk i magen känner jag. Stackars lilla skrutten i magen som får stå ut med en hostande mamma. Men tror inte den märker så mycket om inte annat så har jag läst att det inte är så farligt bara det inte blir långvarigt. Och har bara haft det en dag så. ;)
Förutom träningsverken i magen börjar jag även få huvudvärk nu. Blä. Men så kan det vara.
Blev föresten väldigt snopen förut idag då jag först fick ett mejl ifrån HKR(skolan där jag läser rättspsykologin) samma som jag fått tidigare där det står inloggningsuppgifter till skolan. Men nu stod det att jag var antagen till 2 kurser och inte 1 kurs. Alltså det stod att jag var antagen till både rättspsykologin samt kriminologin?! Får sedan lite senare idag ett brev ifrån HKR där det står att jag blivit antagen till en kurs där jag varit som reserv i. Var 9a i reserv den 6augusti och nu, nästan en månad senare har alltså 9stycken hoppat av kursen och jag har alltså fått en plats i den kursen?! Fatta om glad jag blev, det är ju ändå denna kurs jag är mest intresserad av. Men sedan funderar jag på. Hur ska det gå. Jag ju bli mamma i november och då blir det ju en stor omställning. Sedan läser jag ju rättspsykologin och frågan är om man orkar och klarar av att läsa även kriminologi kursen? Hmmm.. Svårt detta. Vill ju verkligen men samtidigt orkar jag? Nu i början kommer det ju inte vara några problem egentligen. Det är ju sedan när lillen kommer det komma att bli jobbigt isåfall. Men får fundera på det tills imorgon så får jag skriva ett mejl till henne jag fick brevet av.
 
Jaja, imorron står det i alla fall plugg på schemat. Samt även läsa den betyngande boken jag har. Nästan en decimeter tjock och 30cm lång och bred. Visst ingen fara om det inte varit så att den är på engelska rakt igenom?! Lite tungt faktiskt om man säger så. Men det får väl gå ändå!
Bjuder på en bild ifrån lokaltävlingen i somras <3
 
 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se