Sköönt!

Var tvungen att lägga mig och sova förut en stund då jag var så fruktansvärt trött då det tog flera timmar innan jag kunde somna. Så sov väl ifrån 12 till 14 nästan. Ruuskigt skönt och precis vad jag behövde! Så efter jag sovit lite slängde jag in en tvätt i tvättmaskinen och plockat ordning lite i vardagsrummet men nu måste jag ta tag i lite läsning så det är precis vad jag ska göra nu! 
Hoppas btw att mina mammakläder som jag beställde ifrån h&m kommer snart. Inget märkvärdigt utan bara lite basgrejer som används ofta. :) 

Åh, saknar Halland lite när jag ser bilden <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se