Sometimes..

Jag är inte den personen som drar mig ifrån att säga vad jag tycker och tänker. Jag är ärlig men har hjärtat på rätt ställe. Men i vissa situationer är det bättre att backa och vara tyst, trots att man gärna skulle vilja säga en och en annan sak. 
Men samtidigt vet man att personen i fråga inte bryr sig för fem öre, personen ifråga är så j***la egoistisk att han/hon inte kan inse sina misstag och fel han/hon gör. Och det gör mig så fruktansvärt förbannad! Hur svårt ska det vara att ta en liten blick i backspegeln och faktiskt tänka efter att det valet dom nu gjorde var fel. Det måste ju trots att finnas någonting innanför skallbenet som säger ifrån, och ändå kan förstå att man inte gör så. 
Men vissa saknar tydligen den spärren och bryr sig inte om dom sårar folk... 


För när någon sårar dom som betyder mest för mig, gör mig riktigt förbannad. 
Men som sagt, tyvärr måste man ibland backa och bara vara tyst, trots att ilskan bubblar inombords...... 
Det kan gälla någon i släkten, sin partners släkt eller sina vänner och bekanta. Det gäller faktiskt att klara av att backa i dessa situationer och inse att det inte spelar någon roll och kan göra mer skada än nytta. Trots att man har en eller annan sak man vill säga. 

Ingen är starkare än dig i dessa situationer 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se