Söndag!

Usch redan söndag! Imorgon är en ny vecka och nya uppgifter i rättspsykologikursen samt ytterligare 2 kapitel att läsa i världens tjockaste bok! Men det går ändå, är ju intressant så det gör ju saken så mycket enklare! :)
Ligger just nu i soffan och känner mig helt absolut död och vill gräva ner mig någonstans! Jävla hormoner säger jag bara!..... Men men innan jag slängde mig på soffan städade jag lite samt dammsugande eftersom pojken pappa kommer på besök ikväll. Ingen vidare lust att sitta och vara trevlig när man helst av allt vill vara själv och sura och andra sekunden vill jag bara störttjuta. Graviditetshormoner var det här ja!

Nae, nu ska jag sluta klaga och hoppas humöret ändrar sig lite innan dom kommer, ska även ta och göra mig själv lite fräsch, pojken borde väl också komma snart, han har nämligen varit iväg och spelat paintball i denna värme galningen! Puss o kram på er så länge!
Bjuder på en bild på världens finaste hund! Mattes älskling! <3


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se