Söndagsmys

Ja, nu tar pojken och jag lite söndags mys tillsammans med Wallander! Imorgon är det ny vecka med nya uppdrag! För imorgon börjar min kurs i rättpsykologin och det ska bli riktigt spännande, bara se när jag får hem min bok också som jag beställde som jag behöver i första momentet. Fick ett mejl i torsdags att den skickats så förhoppningsvis kommer den imorgon eller tisdag.
Boken heter Psychology: The Science of Mind and Behavior för den dom är nyfiken! Och ja den är engelsk då mycket av litteraturen i kursen är just engelsk. :)

Idag har förövrigt inte hänt för mycket. Pojkens mormor, morfar, mamma och platspappa har varit här och firat honom och det är väl i stort sett det enda som hänt i dag. Annars har vi bara varit fruktansvärt sega. :p


..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se