Suck

Ja sicken dag detta har varit! Vaknade runt 10 och då var det bara att gå upp äta frukost och vakna till lite, vid 12 körde jag upp mormor till Coop och sedan vid 13, fram till 15, så var det dags för första föräldragruppen. Vi pratade mycket om själva förlossningen, hur det oftast brukar gå till, komplikationer, när vet man att förlossningen satt igång. Vi kollade även på en förlossningsfilm som jag trodde skulle få mig att bli ännu mer skrämd sedan mamma berättat hur fruktansvärt ont det gör och allt. Men ja, faktiskt så känner jag mig lugnare inför förlossningen nu vilket är riktigt skönt!
 
Efter föräldragruppen så blev det att hämta ut 2paket innan det var dags att åka hem och börja med maten så den var klar tills gubben kom hem. Dock hann jag äta upp innan han kom hem. :P Men sedan läste jag igenom sista föreläsningen om kap 4 för att fräscha upp minnet lite innan jag gjorde första delprovet i rättspsykologin som jag nu gjort ikväll. Och det gick som jag förväntat mig. Var 3poäng ifrån godkänd(v40 så är det omprov så ska göra om det då) och jag tror det beror på att jag hela tiden satt och tänkte på Kriminologi kursen. Jag fick hem böckerna nu ikväll och ska hinna läsa 8 kapitel och hinna förstå dom innan imorgon kväll då deadlinen för första diskussionsmomentet går ut. Hehe inte alls stressad eller så! :o
Men dock så var det flera i den kursen som blivit registrerade sent och inte heller fått hem sina böcker. Så dom har fått en hemuppgift att göra och skicka in så fort som möjligt. Har nu ikväll kontaktat en av lärarna om detta och förhoppningsvis får jag också en hemuppgift att göra så jag slipper stress läsa och kanske inte förstå allt och göra ett dåligt jobb. Men men, återstår att se imorgon om jag får något svar. :)
Men nu får jag nog ta och läsa lite trots allt. Får se hur det går, är bra trött i huvudet känner jag. :P
 
 
Bjuder på en härlig bild ifrån ca 3 somrar sedan <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se