Teddy bear <3

Idag var jag inne på busfrö en snabbis medan mamma var på rehab, där hittade jag världens sötaste och gosigaste vinter dräkt! Kan ju behövas eftersom det kommer vara vinter och kallt när den lille kommer. Så nu är första plagget köpt och jag är nöjd! :) 
Kommer bli mer efter hand! ;) vi har pratat om att åka till Ullared innan den lille kommer, men vet inte 100 då jag inte får något direkt svar av pojken? Sedan har hans mamma sparat massa bebis kläder så kommer väl bli lite därifrån med. :) 

Nu har jag dock en hel del plugg jag måste hinna med! Dock är det inte så mycket plugg som det är att läsa, första delprovet i rättspsykologin kom ut idag, ligger kvar en vecka, så ska läsa igenom alla 4 föreläsningar samt mina anteckningar och sedan har jag tänkt göra provet. Blir väl antagligen imorgon. 
För imorgon kväll har jag förhoppningsvis fått böckerna till kriminologi kursen så då har jag några kapitel där att läsa då jag måste ha hunnit skriva ett svar i gruppdiskussionen innan onsdag kväll. Puh, mycket att göra nu kände jag. Inte nog med detta så är första föräldragruppen imorgon med. Och på onsdag är det rehab som gäller på morgonen. Torsdag och fredag är inget inplanterat mer än plugg antar jag och sedan på lördag blir det att åka hem till mor och far för då kommer dom vi brukar åka på hundträff ner så vi ska fira mamma som dock fyller år i oktober. :p 
Ska bli riktigt trevligt att träffa dom då jag o pojken inte kunde följa med på hundträffen iår. Dom har även sagt att dom ska fota och mäta min mage med. Hehe. 
Nae nu ska jag ta tag i läsandet igen! Puss o kram gullebarn! <3

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se