Tisdagskväll!

Min tisdag kväll består utav äta glass, plugga och kolla på fotboll. Helt okej faktiskt. :) Har faktiskt lyckats läsa dom där 12 sidorna och håller nu på att svara på frågor, lite små segt när huvudet inte alls vill hänga med och rygg helvetet värker.... 
Och trots att jag inte ser någon större mening med fotboll, vadå springa och jaga en liten boll? Så går ändå Sverige matcherna att se, frivilligt dessutom! Och måste bara säga att man är ju trots allt lite stolt över Sverige när Zlatan gör mål efter endast 27 sekunder efter avspark. Haha, taskig inledning för Kazakstan ;) nae nu ska jag fortsätta att plugga så jag kan ta kväll ned gott samvete sedan :) 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se