Trött och sliten!

Usch, verkligen inte bra att gå upp vid 8 på morgonen samtidigt som det är det, men att vara på rehab vid 9 och träna kan vara riktigt slitsamt! Började med att cykla i ca 15min där jag skulle fokusera på att överkroppen är helt stilla och bara benen arbetar. Sedan fick jag testa på en ny övning för skulderbladen. Och guud vad det var jobbigt! Att först hitta balansen i kroppen, kroppen är helt rak, alltså ingen svank vilket jag har problem med. Sedan att lägga vikten på framdelen av foten och inte ha vikten på hälarna. Sedan när jag hittat detta skulle jag då börja dra ner stången med hjälp av musklerna som drar ner skulderbladen. Detta var lättare sagt en gjort men till slut hittade jag rätt och fyy vad jobbigt det var! Sedan när jag väl hittar dom musklerna skulle jag dra ner hela stången bakom huvudet utan att släppa dom musklerna. Gjorde denna övning ungefär 10x3 så jag lär ha träningsvärk imorgon eftersom dom musklerna inte ät vana att arbeta, hehe som vi skojade om, visste inte riktigt att jag hade dom. :p 
Gjorde även en benövning innan jag åkte hem. 
Så träningsvärk imorgon lär jag ju ha så det smäller om det! 

Nae usch, borde väl ta och läsa lite till kriminologi kursen, fick hemuppgiften igår så slipper stressa vilket känns skönt! 
Btw: såg på Aftonbladet om en ny app som finns som hjälper dig att ha koll på budgeten och vart alla pengar försvinner. Så laddade hem den så nu kanske jag blir lite mer ekonomisk! Har lagt upp en budget med utgifterna jag har. Vet dock inte om det stämmer till 100% då jag inte har någon som helst koll. Men nu ska jag bli bättre, så tummen upp för det! 
Tink heter appen och är gratis! Perfekt då alla utgifter registrerad automatiskt så man behöver inte registrera utgifterna själv vilket gör att man lätt fuskar. Men inte nu inte. ;) 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se