Znark...

Ligger här i soffan och försöker läsa föreläsningen kap4 som handlar om hjärnan. Ganska intressant men verkligen ingen lust att läsa, har ännu bara läst 5 sidor av 12, sedan har jag frågor som ska besvaras. Usch vad jag inte har lust med detta idag! Zzzzzzz, något äckligt trött är jag med trots att jag sov till nästan 11 idag?! Vad hände där liksom? Inte kunnat sova längre än Max 9 tidigare? Men men, det var skönt det ändå trots att jag nog kunnat sova någon timme till, men tyckte det var dags att ta tag i livet. 


Nae nu måste jag nog ta tag i läsandet igen innan det är dags att göra mat. 

..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se