Dålig update!

Har verkligen blivit jätte dålig på att uppdatera bloggen! Men när dagarna går åt att ta hand om lilleman och kvällarna efter jag lagt honom så är det oftast bara sätta igång och plugga! Plus att jag nu senaste veckorna inte fått sova ordentligt på nätterna. Då vissa nätter jag får sova typ 10min åt gången då han vaknar varje till varannan timme, vilket inte är för härligt då jag får ett otroligt värdelöst humör när jag är trött! 
Men så kan det vara ibland. 
I månads var vi på kyrkans barntimmar vilket var trevligt, lilleman somnade till och med i min famn en halvtimme innan jag hade tänkt och gå, men passade på att gå då på en gång när han ändå sov, och lilleman vaknade inte under tiden jag tog på honom kläderna. :)

I tisdags åkte vi hen till mormor och morfar(mina föräldrar) och fikade och umgicks. Och sedan i onsdags  var jag som vanligt inne i stan och tränade vilket jag gör varje onsdag. 
Ikväll ska vi åka till Melvins farmor då hans farfar är nere i Tyskland så vi skulle ta med pizza ochäta där med. Trevligt :) 




..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se