Ibland orkar man inte bry sig längre..

Jag orkar inte, helt slutkörd i både kroppen och i huvudet, senaste veckan har varit åt helvete, känslorna har bubblat inombords och tankarna snurrat på högvarv. Lägger ner nu! Orkar verkligen inte bry mig längre! När ska folk få respekt för andra? För andras liv, för andras familjer. Alla har blivit så jävla egoistiska! Usch och fy för folk! Finns inget jag hatar mer än dessa människor som inte kan respektera andra. 

Sen ska vi inte prata om folk som lovar så mycket hit och dit att dom ska bli bättre, bry sig mer och bla bla bla. Som sårar andra utan att ens bry sig, att bara hör av sig när det passar dom, som skiter i dom som ändå ska stå en nära. Som sedan blir sura på andra när dom tar deras platser. Vill bara säga "för fan bry dig på riktigt istället för att säga tomma ord, annars kan vi ta och säga hej då för alltid direkt!" 
Fy fan säger jag bara!

Jag är inte den mest talföra personen du möter, sitter hellre tyst och lyssnar på andra prata, men när det gäller vissa saker, ja då får jag bita mig i tungan för att hålla käften för jag vet om jag säger vad jag tycker och tänker ibland så kommer det gå åt helvete för mig rent ut sagt. 
Men blir bara så jävla trött!

Så jävla trött på tomma ord, som inte betyder ett jävla skit. Ska du bry dig ska du fan ge minst 70% annars kan du säga adjö direkt! Så jävla trött på att bli besviken och sviken jämt. Orkar fan inte bry mig längre!

Känner du dig träffad, fine, låt så vara. Men den/dom texten är om vet antagligen inte om att min blogg finns, eller har aldrig läst den eller kommer göra... 
God natt! 



..........Lämna gärna en kommentar ;)

OBS! Jag ansvarar bara för vad jag skriver, inte för vad du förstår

Namn:
Jag kommer tillbaka
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

...............Jonna Nilsson - Narbonne.blogg.se